دفتر پیشگام کاوش سلامت سبز ارائه دهنده طرح دمنوش سینرژیک در فاز اول پروژه جامع پارک فناوری استان مرکزی افتتاح شد.

عملیات اجرایی این سایت با ۴ بلوک در مساحتی به وسعت ١١ هکتار از سال ١٣٨۵ آغاز شد و پس از ١٠ سال با اعتبار حدود ١۵ میلیارد تومان از منابع ملی و درآمدهای اختصاصی پارک علم و فناوری استان مرکزی در کیلومتر ۵ جاده اراک خمین با حضور شرکت های مختلف از جمله دفتر پیشگام کاوش سلامت سبز افتتاح شد.

دکتر محمد رفیعی، رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی در این باره به ایسنا، گفت: فاز نخست این مجموعه در فضایی به وسعت هشت هزار و ۵٠٠ متر مربع احداث شده است که ظرفیت استقرار ١٧٠ شرکت دانش‌بنیان را داراست و با مصوبه هیات امنای پارک به شرکت‌های “های‌تک”  همانند دفتر پیشگام کاوش سلامت سبز واگذار می‌شود.

وی افزود: فاز دوم این سایت به آزمایشگاه و کارگاه اختصاص خواهد یافت، در حال حاضر آزمایشگاه‌های جذب اتمی، برق، شیمی، مواد و متاگرافی و مکانیک در این سایت فعال است و در فاز دوم زمینه توسعه فعالیت این آزمایشگاه‌ها فراهم خواهد شد، بهره‌برداری از این فاز در خرداد ماه سال آینده انجام می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر ٧۱ شرکت دانش‌بنیان در استان فعالیت دارد که ۴۵ شرکت از این تعداد در پارک مستقر است و این فضا و سایت جدید به نوعی پوسته شکنی برای پارک به جهت استقرار بیشتر شرکت‌ها به شمار می‌رود. از جمله شرکتهای موفق مستقر در پارک می توان به دفتر پیشگام کاوش سلامت سبز با طرح دمنوش قاشقی سینرژیک اشاره کرد.

عکس های این رویداد ضمیمه شده است.

می توانید متن کامل این خبر را در سایت های مختلف مطالعه کنید:

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا

سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کل کشور

خبرگزاری فارس

بازار کار

پایگاه خبری اراک ۳۶۵

در حال حاضر این شرکت در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مشغول به فعالیت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *