هجدهمین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در تاریخ ۲۲ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

شرکت پیشگام کاوش سلامت سبز نیز با طرح دمنوش قاشقی سینرژیک در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش حضوری پررنگ داشت مورد استقبال مسئولین و مدعوین قرار گرفت.

طرح های ارائه شده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش برای اولین بار توسط  سامانه ارزیابی فناوری ایران (سافا) مورد ارزیابی سطوح آمادگی فناوری (TRL) قرار گرفتند. TRL یک ابزار تحلیلی برای سنجش و ارزیابی سطح آمادگی و بلوغ فناوری و مقدار خطرپذیری ناشی از استفاده از یک فناوری در توسعه یک محصول است.

از این رو طرح دمنوش قاشقی سینرژیک توانست به عنوان طرح ویژه الماسی (دارای رتبه برتر) در سامانه ارزیابی فناوری ایران (سافا) ثبت گردد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور، سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های توانمند داخلی برپا می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالین این حوزه دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، دانشجویان سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی نمایند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار فرصت بی نظیری جهت رشد و معرفی قاشق سینرژیک بود. تا آنجا که  بیش از ۶۰ شریک تجاری در زمینه خرید و عرضه محصول دمنوش سینرژیک مذاکره و بازار محصول را مورد ارزیابی قرار دادند. همچنین ۴ شرکت سرمایه گذار نیز آمادگی خود را جهت عقد قراداد و همکاری با شرکت پیشگام کاوش سلامت سبز ابراز نمودند.

امید است با همکاری نهادهای ذیربط شاهد رشد و بلوغ محصولات سینرژیک در کشور عزیزمان باشیم.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *